800203
Careers
Media Center
Press Releases & News
Galleries
عربي
Services
Find a Doctor
Patient portal
Request Appointment
Language Selector
Home
About Us
About Healthpoint
Executive Management
About Mubadala Health
Our Partners
Awards & Recognition
Quality & Safety
FAQs
Initial Surveillance Form
Specialty Centers
Move Better - Bone and Joints
Live Better – Bariatric and Metabolic Surgery
Smile Better – Dentistry
Be Better (Other Services)
Services
Our Doctors
Patients & Visitors
Location & Opening Hours
Insurance
Facilities & Services
Request Information
Innovations at Healthpoint
The Better Health Together Initiative
Health Tips
Healthpoint Videos
Events
Careers
Media Center
Return to Healthcare Facility Survey
Please take a minute of your time to complete the survey. / نرجو منك أن تمنحنا جزءًا من وقتك للإجابة على هذا الاستبيان
Email address / عنوان البريد الإلكتروني
Q1. Which of the following consultation methods are you comfortable with? / السؤال الأول: أي من أنواع الاستشارات الطبية التالية يناسبك بشكل أكبر؟
Face-to-face/In-person consultation / الاستشارة الطبية الشخصية
Tele-consultation/Virtual consultation / الاستشارة الطبية عن بعد
Q2. When going back to clinic visits, which of the below are important to you? (Select 3 factors that are important to you) / السؤال الثاني: عند استئناف العودة إلى الاستشارات الطبية الشخصية في العيادات، ما هي العوامل الأكثر أهميةً بالنسبة لك (اختر ثلاثة منها)؟
Availability and usage of masks / توافر الكمامات واستخدامها
Availability and usage of hand sanitizers / توافر معقمات اليدين واستخدامها
Social distancing measures / الالتزام بإجراءات التباعد الاجتماعي
Safe waiting areas – distanced seating spaces frequent sterilization/sanitation / تطبيق إجراءات السلامة في قاعات الانتظار (من خلال ضمان تباعد أماكن الجلوس عن بعضها البعض وتعقيم المساحات وتطهيرها بشكل متكرر)
Temperature checks in every area / قياس درجة الحرارة بشكل متكرر
Assurance of the facility not being overcrowded / ضمان عدم ازدحام المرافق والعيادات الطبية
Q3. When considering communication preferences, select all the points that you agree with. / السؤال الثالث: اختر كافة الخيارات التالية ذات الصلة بطرق التواصل التي توافق عليها
A general message that the clinic is safe / أرغب بتلقي رسالة عامة تفيد بسلامة العيادات الطبية وأمانها
Online information on the steps being taken by the hospital to ensure patient safety / أرغب بالحصول على المعلومات إلكترونياً حول الخطوات المتخذة لضمان سلامة المرضى
I would like to have someone contact me to give me reassurances on my return / أرغب بتلقي اتصال هاتفي للتأكيد على أن عودتي لزيارة العيادة آمنة بشكل تام
Safety measures being taken by everyone at the hospital (masks sanitizers & physical distancing) / أرغب بالتأكد من اتخاذ الجميع كافة تدابير السلامة اللازمة (أي ارتداء الكمامات واستخدام معقمات اليدين واحترام إجراءات التباعد الاجتماعي)
If my physician is back I will be back as well / سأعود لزيارة العيادة إذا عادة طبيبي للعمل
Nothing of note – I trust my healthcare providers to welcome me back when it is safe to do so / أثق كل الثقة بمقدمي خدمات الرعاية الصحية وأدرك أنهم سيرحبون بعودتي عندما يصبح الوضع آمنًا
I am not coming back anytime soon / لن أعود لزيارة العيادات الطبية في أي وقت قريب
Submit survey / سلم الاستبيان